Odpowiedzi

2010-03-08T20:26:21+01:00
1.Przemienienie Jezusa na Górze Tabor.
2.Apostołowie ( trzej ) ujrzeli swego Mistrza rozmawiającego z Mojżeszem i Eliaszem.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:41:53+01:00
Jezus pokazał tam iż jest wszechmocny.Jeśli będziemy w Niego wierzyć nie będziemy ani głodni alni spragnieni oczywiście nie tylko w sensie cielesnym ale i duchowym).


Mam nadzieję,że pomogłam:)
33 3 33