Odpowiedzi

2010-03-08T20:30:10+01:00
1. Może mieć romans
2. Może coś mu się stać
3. Może nie zdążyc na np. poród dziecka ;DD: itp.
4. Może znalesc leszpsza prace w polsce.
5. powinnien być bliżej rodziny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:32:46+01:00
1.jest to jego rodzinny kraj
2. Ma tutaj rodzine (jeżeli ma :) ) oraz bliskich
3.Pieniądze szczęśćia nie dają.
4.Nie wie tak na prawdę czy uda mu się pracować za granicą
5.Nie wie w jakich warunkach będzie tam pracował.
6.Może mu się coś stać podczas podróży :P
2010-03-08T20:46:01+01:00
1 jest to jego rodzinne państwo
2 za granicą będzie gorzej traktowany
3 jest daleko od rodziny
4 w taki sposób nic nie żdziała i nic nie poprawi w polsce
5 wrzędzie dobrze ale w domu najlepiej