Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:33:21+01:00
Bylina - roślina zielna żyjąca więcej niż dwa lata i zwykle wielokrotnie w tym czasie wydająca nasiona bądź zarodniki (wyjątkiem są zakwitające raz hapaksanty). Byliny wraz z krzewinkami, krzewami i drzewami określane są mianem roślin wieloletnich.
28 4 28
2010-03-08T20:34:14+01:00
Modyfikacja .Liście:czepne, wabiace, pułapkowe ,ciernie,magazyne wody.
13 2 13