Tytanka Temida to córka _____________ i ____________. W miologii greckiej byłam boginią __________ i prawa. Przetstawiono ją z _______ na oczach oraz z _________ w jednej dłoni, a __________ w drugiej. często stawiano jej ołtaże w miejscach zgromadzeń ludowych, aby jej obecność wpływała na sprawiedliwy przebieg obrad.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:31:34+01:00
Tytanka Temida to córka Uranosa i Gai W mitologi greckiej była boginią sprawiedliwości praw. Przedstawiano ją z opaską na oczach oraz z wagą w jednej dłoni, a mieczem w drugiej. Często stawiano jej ołtarze w miejscach zgromadzeń ludowych, aby jej obecność wpływała na sprawiedliwy przebieg obrad.
20 4 20
2010-03-08T20:32:05+01:00
Tytanka Temida to córka Uranosa i Gaji. W miologii greckiej byłam boginią sprawiedliwości i prawa. Przedstawiono ją z opaską na oczach oraz z mieczem w jednej dłoni, a szalkami w drugiej. często stawiano jej ołtarze w miejscach zgromadzeń ludowych, aby jej obecność wpływała na sprawiedliwy przebieg obrad.



Nie jestem pewna czy dobrze rozwiązałam ale mam nadzieję, że tak ;)
12 3 12