Odpowiedzi

2010-03-08T20:31:24+01:00
Komórka roślinna różni się tym że ma chloroplasty a nie ma wodniczki a zwierzęca nie ma :)
2010-03-08T20:31:33+01:00
Komórka zwierzęca posiada ścianę komórkową i chloroplasty natomiast komórka zwierzęca nie posiada ich więc możesz zrobić tabelę i wypisać wszystkie organella i dać + wszędzie a tam gdzie jest zwierzęca ściana komórkowa i chloroplasty tam minus
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:34:32+01:00
Komórki roślinne posiadają plastydy, a zwierzęce ich nie mają. Również roślinne posiadają ścianę komórkową. Komórka roślinna ma dużą centralnie położoną wakuolę, a zwierzęca posiada małe wodniczki. Komórka roślinna nie posiada rzęsek, a zwierzęca posiada rzęski i wici. I roślinna- brak lizosomów, a w zwierzęcej one są.