Wyłącz wspólny czynnik przed nawias :
a) 6a-24b+30c
b)12ab do kwadratu+16b do kwadratu
c)x do sześcianu-2x do kwadratu+x
d)2xy+3x-x do kwadratu y
e)28*17*-28*15
f)134*135-133*135
g)31*15-62*7
h)12*13-6*26
i)13*49-26*55
j)57do kwadratu-57*55
To pilne ; )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:40:24+01:00
6(a-4b+5c)
2bkwadrat(6a+8)
x(x kwadrat-2x+1)
x(2y-3-xy)
28(17-15)
135(134-133)
31(15-2*7)
6(2*13-26)
13(49-2*55)
57(57-55)
2010-03-08T20:41:51+01:00
A 6(a-4b+5c)
b 2b²(6a+8)
c x(x²-2x+1)
d x(2y+3-xy)
e 28(17-15)
f 135(134-133)
g 31(15-2*7)
h 6(2*13-26)
i 13(49-2*55)
j 57(57-55)