Odpowiedzi

2010-03-08T20:35:04+01:00
Może napisz o zauważeniu obcego na wyspie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:36:33+01:00
Ten obcy
Zaskoczeni

Załoga czyli Pestka, Marian, Julek i Ula wybrali się na oranżadę, w drodze do sklepu spotkali Zenka który kradł jabłka z sadu. Zenek wytłumaczył się przyjaciołom i wszyscy poszli się napić. Gdy doszli do sklepu, pewna kobieta zostawiła dziecko na wozie zaprzężonym w konie. Zwierzęta spłoszył huk ciągnika, konie biegły w stronę drogi, z naprzeciwka jechał samochód. Wówczas Zenek pobiegł za końmi i uratował dziecko .Mama uratowanego chłopczyka podziękowała i chciał dowiedzieć się jak Zenek się nazywa wtedy bohater skłamał i wymyślił jakieś nazwisko. Reszta się wypytywała, dlaczego nie chciał powiedziec swojego prawdziwego nazwiska, ale Zenek pozostawił to w tajemnicy. Później piątka przyjaciół, poszła na wyspę. :) Koniec :P