Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:38:49+01:00
Zabrakło czasu na rozmowę. CZASU

Po deszczach przybyło wody w rzece. WODY

sześciu uczniów dostało nagrody. UCZNIÓW

W tym lesie nie ma w ogóle grzybów. GRZYBÓW
9 3 9
2010-03-08T20:40:33+01:00
Zabrakło CZASU na rozmowę.
Po deszczach przybyło WODY w rzece.
Sześciu uczniów dostało NAGRODY.
W tym lesie nie ma wogóle GRZYBÓW.




moim zdaniem tak ma to byc
6 3 6