Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:45:40+01:00
Łk 13,1-9
Jezus mówi o tym, że wobec grzechu wszyscy są równi i wszyscy grzesznicy zginą tak samo. Niezależnie od tego, czy grzeszą dużo, czy mało.
Ponadto, opowiada przypowieść o drzewie, które od trzech lat nie wydaje owoców, więc właściciel winnicy postanowił je wyciąć. Jednak ogrodnik przeciwstawił się mu i powiedział, aby na rok zostawił jeszcze to drzewo. Jeśli po roku nadal nie wyda owoców, wtedy je wytnie.
2010-03-08T20:47:39+01:00
Była ewangelia o Synu marnotrawnym który otrzymawszy swoją część majątku od ojca wyruszył w świat i roztrwonił wszystkie pieniądze tak że musiał się nająć do pasania świń i przy okazji z nimi jadł.Ojciec nigdy jednak nie zwątpił w to że syn wróci do domu i każdego dnia wyglądał go z utęsknieniem.Aż któregoś dnia go ujrzał ...Kazał wyprawić wielką ucztę i przyjął go z powrotem
2010-03-08T20:57:05+01:00
(...)Jezus zaczął przypowieść;
Pewien człowiek miał drzewo figlowe zasadzone w swojejwinnicy;przyszedł i szukał na nim owoców, ale nie znalazł. Rzekł więc do ogrodnika; Oto już 3 lata, odkąd przychodzę i szukam owocu na tym drzewie figlowym, nie znajduje ich.wytnij je.(...)Lecz on mu odp. Panie, jeszcze teen rok je pozostaw; ja okopię je i obłożę nawozem; może wyda owoc. A jeśli nie, w przyszłości możewsz je wyciąć.


KONIEC!!!!!!!!!!!!!!