Odpowiedzi

2010-03-08T20:48:06+01:00
Nie jestem pewien czy na pewno o to chodzi. Ze zbioru jakichśtam rymowanek dla dzieci:

Przyszła matusia z pola
Przyniosła mi kaczuszkę i kaczora.
U kaczuszki złote nóżki ,
U kaczora złote pióra.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T20:53:18+01:00
Przyszła matusia z pola
Przyniosła mi kaczuszkę i kaczora.
U kaczuszki złote nóżki ,
U kaczora złote pióra.

tAK TO JEST TO