Odpowiedzi

2010-03-08T20:44:28+01:00
Zdradziła meża
nie chciała rego zrobić ale się w kimś zakochała


argumenty:
widziała jego zdjecia
widziała jego kochanka

nie wiem czy oi to chodzi
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:51:16+01:00
Argumenty obronne:
Po zabójstwie ciągle dręczył ją strach,
Zaszły zmiany w jej psychice,
Stała się bojaźliwa,przerażona,
Była ciągle przerażona,
Żałowała,że zabija męża,
Bała się spać, stała się nerwowa.

Argumenty oskarżenia:
Zabiła go z zimna krwią,
Chciała poślubić jednego z braci,
Okłamywała dzieci oraz braci męża.

Mam nadzieję,że pomogłam ;)
3 5 3
2010-03-08T20:51:45+01:00
Przeciw:
zabiła i zakopała swojego męża, nie chciała przyjąć sakramentu pokuty i nie żałowała tego co zrobiła, bez skrupułów zgodziła się i potem patrzyła na walczących o jej rękę(wdowy) braci meża(szwagrów), bezwiednie skazała jednego z nich na porażkę, szukała pomocy u pustelnika dopiero wówczas gdy było bardzo późno, mimo tego po usłyszeniu treści tej rady nie przyjęła jej

obrona:
czuła się prze męża niekochana(choć to nie jest do końca odpowiednie usprawiedliwienie), bała się mężowskiej złości i jej konsekwencji(dlatego nie chciała go przywrócić do życia), odruchowo wybrała te kwiaty, które rosły na grobie jej męża, (były najładniejsze i w pewnym sensie ukazywały jej męża), znów związała się" ze swoim małzonkiem, mimo, że nie było to zamierzone
2 4 2