Odpowiedzi

2010-03-08T20:44:44+01:00
P = 0,5*a*b

a = 4cm

2P = a*b
b = 2P:a

b = 2*6dm^:4cm
b = 12dm^:4cm
b = 1200cm^:4cm
b = 300cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:45:56+01:00
P=1/2a*h
h-przyprostokatna jedna
a-przyprostokatna druga

a=4cm
P=6dmkwadratowych=600cm

600=1/2*4*h
2h=600 //2
h=300
odp. druga przyprostokatna wynosi 300cm to jest 30dm
1 5 1
2010-03-08T20:47:17+01:00
Dane:
a=4cm
p=6dm²
Szukane:
b=?
Rozwiązanie:
P=½*a*b
60cm=½*4cm*b
60cm=2cm*b
b=60cm/2cm
b=30cm
Odp: Druga przyprostokątna ma 30cm.
1 5 1