Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T20:46:56+01:00
A) silnik, pas startowy, bilet samolotowy, skrzydła, stewardessy, piloci
b) pokaz, modelka, sesja zdjęciowa, gazety, ubrania, wywiady
c) monitor, internet, myszka, płyty, pliki, głośniki

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:49:35+01:00
Samolot - w liczbie pojedynczej: szybkość, wysokość, maszyna
w mnogiej: piloci, skrzydła, chmury

moda - w liczbie pojedynczej: wybieg, scena, maszyna do szycia
w mnogiej: ubrania, modelki, projektanci

komputer - w liczbie pojedynczej: monitor, internet, twardy dysk
w mnogiej: gry komputerowe, programy, foldery

3 5 3