Odpowiedzi

2010-03-08T20:46:46+01:00
Najpierw odejmujemy od liczby 1310 resztę 2 i otrzymujemy 1308.
Następnie przez liczbę 1308 dzielimy 12 i otrzymujemy 109 - przez taką liczbę należy podzielić :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:47:51+01:00
1310:x=12r2 czyli
1310=12*x+2 =>
1308=12x =>
x=1308/12 =>
x=109
8 3 8
2010-03-08T20:49:25+01:00
1310:109=12 +2
1310:x=12+2 |*x (dwójka zostaje nie mnoży się, ani nie dodaje)
1310=12x +2
1308=12x |:12
x=109
3 4 3