Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T17:46:58+02:00
Najdroższy,
Po Twoim odejściu, nic już nie jest takie samo jak przedtem. Nie mogę się z tym pogodzic, nikt już o mnie tak nie dba tak jak Ty. Nie mogę uwierzyć, że już więcej cię nie zobaczę, nie poczuję Twojego dotyku. Mam tylko nadzieję, że o mnie nigdy nie zapomnisz, pomimo, że już Cie tutaj nie ma, i poznałeś inne róże, to ja pozostane w Twej pamięci na zawsze...
Twoja róża
2 3 2
2009-10-22T17:47:28+02:00
Drogi
Księciu odczuwam smutek i żall bez ciebie moje życie
nie ma sensu
2 3 2