Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:02:31+01:00
Mój dom znajduje się na osiedlu w (miejscowość),przy ulicy ... Z przodu domu jest dużo krzaków i choinek.Jest też skalniak, o który dba w wolnych chwilach moja mama.Jest długi podjazd do garażu,obok niego furtka.Z tyłu domu jest duże podwórko na którym często spędzam wolny czas.Obok podwórka jest ogród mojej mamy w którym ona uprawia warzywa.Przy wejściu do ogródka jest małe oczko wodne,w którym pływają rybki.Zaraz przy wejściu do domu jest duży taras.Nie opodal podjazdu jest buda mojego psa Azorka*,a kawałek dalej jest palenisko,gdzie zawsze urządzam letniego grilla.
13 4 13
2010-03-08T21:07:26+01:00
Chciałbym opisać otoczenie mojego domu. Przed moim blokiem znajduje się plac zabaw z huśtawkami i karuzelą. Obok jest kryta piaskownica, w której moja siostra lubi się bawić. Jest też tam parking i chodniki na których jeżdżę rowerem. Nie mogę zapomnieć o drabinkach na które wspinają się moi młodsi znajomi. Bardzo lubię mój blok i jego otoczenie
6 4 6