Odpowiedzi

2010-03-08T20:56:04+01:00
Niezdecydowany Zeus wybiera wór z mięsem, i odpuszcza winy Prometeuszowi, jednak ostrzega go, że następnym razem,gdy pomoże ludziom, może się to gorzej dla niego skończyć.

Mam nadzieję,że pomogłam :)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:58:05+01:00
Inne zakonczenie:
Prometeusz pokazał zwyklym ludziom ogien i jego zalety. Zeus i inni bogowie widząc to zdarzenie najpierw byli bardzo rozgniewani lecz z czasem pogodzili sie z tym i nie chcac zabijac ani karac Prometeusza wysylali Hermesa, poslanca bogow do mieszczan, ktory nauczal razem z Prometeuszem uzywania ognia i poslugiwania sie nim. Sztuka wzniecania ognia rozeszla sie z pokolenia na pokolonie i tak dzis wiemy jak rozpalic ogien i sie ogrzac.
3 2 3
2010-03-08T21:51:14+01:00
Tajemniczy Bóg sępów jtóry docenił czyn Prometeusza zabronił sempom zbliżania się do niego tak ze nie cierpiał on katuszy. Z czasem Zeus zrozumial swoj blad i uwolnil prometeusza
2 3 2