Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T17:48:16+02:00
1.ball - piłka
2.shorts - szorty (być może chodzi tutaj o spodenki do ćwiczeń)
3.swimming costume - kostium kąpielowy, kąpielówki
4.gloves- rękawice, rękawiczki
5.goggles- gogle, okulary (zapewne chodzi tu gogle narciarskie)
6.skis- narty
7.boots- buty
8.racket - rakiety (być może takie do chodzenia po śniegu, lub do tenisa ziemnego)
Pozdrawiam:)
2009-10-22T17:48:26+02:00
1. piłka
2. krótkie spodenki
3. kostium kąpielowy
4. rękawiczki
5. gogle
6. a nie skirt? jeśli skirt to spódnica
7. 'ciężkie' buty. ;)
8. jacket - kurtka.
2009-10-22T19:16:58+02:00
1. piłka
2. krótkie spodenki
3. kostium kąpielowy
4. rękawiczki
5. gogle
6. a nie skirt? jeśli skirt to spódnica
7. 'ciężkie' buty. ;)
8. jacket - kurtka.
4 1 4