W Warszawie mieszka 22,25 mln ludzi a w całęj Polsce 38,1 mln. W japoni mieszka 126,5 mln ludzi z czego w Tokio 8,3 mln . Jaki procent Japończyków meszka w stolicy ? Jaki procent Polaków mieszka w stolicy ???
bŁagam o szybką odpowiedz :)

3

Odpowiedzi

2009-10-22T17:50:29+02:00
22.25 : 38.1 x 100% ≈ 58%
8.3 : 126.5 x 100% ≈ 7%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T17:54:08+02:00
W Warszawie mieszka 22,25 mln ludzi a w całęj Polsce 38,1 mln. W japoni mieszka 126,5 mln ludzi z czego w Tokio 8,3 mln . Jaki procent
Japończyków meszka w stolicy ? Jaki procent Polaków mieszka w stolicy ???
bŁagam o szybką odpowiedz :)


jeżeli już to może w Warszawie mieszka 2,25mln, chociaż to i tak jest za wysoka liczba


2,25*100%/38,1=5,9%

8,3*100%/126,5=6,56%
2009-10-22T18:13:55+02:00
Warszawa 22,25 mln Polska 38,1 wiec 22,25/38,1*100% =58,4%
japonia 8,3/126,5*100%=6,56%