Odpowiedzi

2010-03-08T21:00:34+01:00
Cyganie to złodzieje..
Murzyni to rasa gorsza
i popatrz po szkole i wymień kilka z codziennego życia = )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:08:15+01:00
Na świecie istnieje wiele stereotypów:
>narodowe np.pijany jak Polak
>o zwierzętach np.koty są leniwe
>o usposobieniu innych ludzi np.dla towarzystwa Cygan dał sie powiesić
>płciowe np.Kobiety to plotkary
>wizualne ( czyli takie jak kogoś postrzegamy)

Myslę że choć troszkę pomogłam:)