Odpowiedzi

2010-03-08T21:22:20+01:00
98dm:4=24,5 A=21
24,5-3,5=21 B=28
24,5+3,5=28
28-21=7


P=(a+b):2*H a=10cm z wlasnosci katow w
P=(10cm+7cm):2*H b=7cm w trojkacie 45°,45°,90°
P=17cm:2*H H=x=3cm 10-7=3
P=8,5cm*h H=3cm
P=8,5cm*3cm
P=25,5cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:26:16+01:00
1) Ob=98dm
x-krótszy bok równoległoboku
x+7dm-dłuższy bok równoległoboku
2x+2(x+7)=98
2x+2x+14=98
4x=84
x=21 - krótszy bok równoległoboku
x+7=21+7=28 - dłuższy bok równoległoboku
2) P=1/2*(a+b)*h
a-podstawa
b-podstawa
h-wysokość = 10-7=3
P=1/2*(10+7)*3
P=25,5 [cm2]