Zadanie na jutro więc proszę o szybką dobrą odpowiedz. Z góry dziękuję :D
Napisz dedykację dla kogoś, komu chciałbyś ofiarować
"Małego Księcia".

(dla kogo?-adresat).................................................
(z jakiej okazji-cel)................................................
.....................................................................
Niech ta książka będzie.........................................
...................................................................
.................................................................
(kiedy?-czas i miejsce).........................(kto?-nadawca).......

3

Odpowiedzi

2010-03-08T21:07:02+01:00
(dla kogo?-adresat) Dla Moniki
(z jakiej okazji-cel)z okazji Imienin
.....................................................................
Niech ta książka będzie.ci służyła........................................
...................................................................
.................................................................
(kiedy?-czas i miejsce).........8marca 2010r................(kto?-nadawca).......Gosia
2010-03-08T21:10:04+01:00
Dla przyjaciolki- Kasi
Aby pokazac jej, ze przyjazn jest najwazniejsza w zyciu.
dla Niej przypomnieniem o naszej przyazni


8.03.2010r. OLA
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:12:42+01:00
Anecie z okazji 14 urodzin.
Niech ta książka wyzwoli twoją wyobraźnię.
Wrocław, 23.03.2010r.
Ciocia Maria.