Odpowiedzi

2010-03-08T21:09:12+01:00
Człowiek mądry wybiera to co będzie najlepsze a nie to co akurat teraz mu się podoba. A głupi idzie zawsze na łatwiznę. To wybory decydują o tym kim będziemy ponieważ talentu nie trzeba mieć wystarczy ciągłe dążenie do tego.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:12:09+01:00
W powiedzeniu "To nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności."jest wiele prawdy.
Każdy człowiek ma wolną wolę,może sam decydować o tym co dla niego najlepsze.Nie zawsze podejmiemy dobrą decyzję,z tym też trzeba się liczyć.Ale ważna jest intencja naszego wyboru.Bo czy jeśli wybierzemy coś co dla nas ma dużą wartość a niekoniecznie będziemy potrafili to zrobić,to co będzie się bardziej liczyć.?To,że się staramy,czy to,że nie potrafimy.?Mnie od małego uczono,że starania i tak właśnie zamierzam robić.Choćby coś poszło nie tak będę się starła i dążyła do celu.
1 5 1