Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:11:36+01:00
Pszczoła- produkuje miód i wosk
Jedwabnik - Produkuje jedwab



Komar - Przenosi choroby
Mrówki - Niektóre są trujące i śmiertelne
Muchy - zanieczyszczają pożywienie
Szarańcza - Niszczy plony
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T21:12:04+01:00
Biedronka- zjada stonke ziemniaczaną
pająk- zjada szkodniki
dalej nie wiem
a szkodliwe to
stonka ziemniaczana- zjada liście z warzyw
dalej nie wiem
1 5 1