Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:18:02+01:00
Pytający: Witaj rycerzu jak się nazywasz?
Rycerz: Moje imię brzmi, Zbyszko.
P:Czym zajmuje się rycerz przez większość dnia?
R: Głównie trenujemy walkę mieczem i jazdę konno, ale czasem organizowane są turnieje.
P:Jak wygląda taki turniej?
R: Na początku wybierani są najzacniejsi z rycerzy. Siadają oni na koniach biorą piki i miecze i szarżują na siebie, kto spadnie ten przegrywa.
P: Długo ćwiczysz jako rycerz? Wygrałeś już jakiś turniej?
R: Zostałem mianowany na rycerza 20 lat temu ale na razie nie udało mi się wygrać turnieju, choć raz byłem na podium.
P: Czy brałeś udział w jakieś bitwie?
R: Na szczęście nie, w naszym królestwie i okolicach panuje pokój.
P:Dobrze, dziękuje za wywiad Zbyszku, do zobaczenia.
R:Niech cię Bóg błogosławi.
2010-03-08T21:21:09+01:00
Ja:Witaj rycerzu.
Rycerz:Witam cię człowieku.
J:Czy bycie rycerzem jest niebezpieczne?
R:O tak. To bardzo niebezpieczne zajęcie.
J:Pewnie podczas walk i bitew?
R:Tak, ale nie tylko.
J:A kiedy jeszcze?
R:Wtedy kiedy muszę ratować księżniczki z wież i walczyć z potworami.
J:Ale to zajęcie chyba cię uszczęśliwia?
R:Tak. Czuję się zadowolony, kiedy wygram, lub chociaż biorę udział w jakiejś bitwie.
J:Czy polecasz bycie rycerzem innym chłopcą?
R:Tak. Zdecydowanie.
J:To chyba już wszystko. Dziękuję za wywiad. Do zobaczenia i powodzenia na polu bitwy.
R:Dziękuję. Dzo widzenia.



;))) ;*