Dane dotyczące importu zwierząt do polski w okresie od stycznia do 2000r. przedstaw w postaci procentów,a następnie wykonaj procentowy diargam kołowy prezentujący te dane :
- bydło - 2958
- konie - 2979
- świnie - 1042
ale diagramu już nie potrzeba sama narysuje..... Ale jak bym mogła prosić o obliczenia do zadania ;P
z góry wielkie dzięki ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:17:24+01:00
2958+2979+1042=6979
6979= 100%
no i teraz obliczasz procent z liczby powodzenia :)
2010-03-08T21:18:39+01:00
2958 + 2979 + 1042 = 6979 --> to jest 100%

(2958 ÷ 6979) × 100% ≈ 42,40% --> bydło

(2979 ÷ 6979) × 100% ≈ 42,70 --> konie

(1042 ÷ 6979) × 100% ≈ 14,90 --> świnie