Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T17:59:04+02:00
4m/s = 14.4km/h
36 > 14.4
36/14.4=2.5
odp: prędkość rowerzysty jest dwa i pół raza większa
1 5 1
2009-10-22T18:00:37+02:00
Pręgkość rowerzysty - 36km/h=36000m/3600s=10m/s

prędkośc wiatru 4m/s

10m/s:4m/s-->2,5:1


prędkość rowerzysty jest 2,5 raza większa od prędkości wiatru
1 5 1
2009-10-22T18:07:11+02:00
36km/h=36000m/3600s=10m/s

10÷4=2.5 m/s
1 5 1