Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:36:45+01:00
Jeżeli ma być to w formie planu to: ; ))

1. Znalezienie notatek z adresem Rudego.
2. Aresztowanie chłopca i tortury.
3. Rozpoznanie przez wesołego.
4. Akcja właściwa:
a) sygnał dany przez Orszę
b) ukazanie się na zakręcie więźniarki
c) pojawienie się w bramie policjanta, strzały ostrzegawcze
d) zapalenie się karetki i rozpoczęcie się strzelaniny
e) pierwsze ofiary, zabicie gestapowców
f) desperacki atak Zośki na gestapowca
g) uwolnienie 25 więźniów, w tym Rudego
h) przeniesienie Rudego do czekającego samochodu i ucieczka
i) ucieczka, w tym Alka od miejsca akcji
j) otrzymanie rany w brzuch przez Alka


Mam nadzieję, że pomogłam ;))
1 5 1
2010-03-08T21:39:51+01:00
1. Akcja odbywa się 26 maraca 43 roku ok. godz. 17
2. Dowódcą jest Orsza ( Staniwsław Broniewski)
3. Ludzie zebrani są na skrzyżowaniu ul. Bielsńskiej i Długiej.
4. Widać masywną sylwetkę więziennego samochodu.
5. Niespodziewanie z bramy wychodzi policjant.
6. Zośka strzela.
7. Kierowca samochodu zorientował się i skręca w Długą zamiast w Nalewki.
8. Samochód zostaje obrzucony butelkami z benzyną.
9.Alek zabija oficera SS.
10. Chłopcy dobiegają do samochodu.
11. NA końcu wydostaje się zmasakrowany Rudy.
12. Alek zostaje ciężko ranny w brzuch ale do końca kieruje odwrotem.
13. Dociera do domu.
4 3 4