Odpowiedzi

2010-03-08T21:30:02+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:32:58+01:00
A) 2h - 3h + 5h=6h
(3m - 2) * 3/2 - (m-1)*3=9m-6/2 -3m+3=0
c) 10/m - 15/2m=20/2m-15/2m=5/2m
3*(s-1) - (5s-4)/2 + (s-1)/s=3x-3-5s+4/2 -1=6s-6-5s+4/2=s-2/2
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T21:39:46+01:00
A) 2h - 3h + 5h=6h
(3m - 2) * 3/2 - (m-1)*3=9m-6/2 -3m+3=0
c) 10/m - 15/2m=20/2m-15/2m=5/2m
3*(s-1) - (5s-4)/2 + (s-1)/s=3x-3-5s+4/2 -1=6s-6-5s+4/2=s-2/2
1 1 1