Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:29:30+01:00
Obiektem godnym zobaczenia jest Zamek Królewski w Warszawie, który mieści się na Starym Mieście.
Jest to budynek bardzo interesujący i ciekawy. Można w nim dostrzec harmonie oraz czar tamtych lat. Znajdując się w tamtym zamku możemy zobaczyć jak niegdyś żyli królowie Polski.
Klimat tego miejsca jest niesamowity. Moim zdaniem każdy POLAK powinien odwiedzić to miejsce.
2010-03-08T21:35:23+01:00
Http://www.parkminiatur.com/ wejdz i opisz sobie sam jest tu super polecam wszystkim -