Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:40:22+01:00
Mój kochany ! Kocham Cię nad życie !
Kocham Cię jak wschodzące słońce.
Potrzebuję Cie jak powietrza, którym oddycham każdego dnia.
Każda droga każdy zakręt prowadzi mnie do Ciebie.
Bez Ciebie czuje się jak zwiędły kwiat, ryba bez wody, w sercu czuję pustkę i żal.
Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie !
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T21:47:32+01:00
Kochanie drogie czemuż krzywdzisz moje serce bólem twego serca odnajdz to samo w nas to poczujesz to samo co ja
1 1 1