Odpowiedzi

2010-03-08T21:38:59+01:00
Chcąc uchronić się przed ukąszeniem na spacerze w lesie, należy nosić nakrycie głowy oraz odzież ściśle osłaniającą jak największą powierzchnię ciała. Odzież można spryskać preparatem, który jest zabójczy dla kleszczy. Po powrocie należy zdjąć ubranie i jak najszybciej wyprać. Należy też mieć odpowiednie buty.
2010-03-08T21:39:56+01:00
Aby przyjść z wycieczki z lasu bez przyczepionych do skóry niespodzianek w postaci kleszczy należy przed wyjściem posmarować, albo rozpylić na ciele specjalne preparaty, które odstraszają lub zabijają kleszcze, gdy dotkną naszego ciała. W domu należy najpierw samemu obejżeć całe ciało czy nie na nim przebarwień czy wypukłości, a później poprosić kogoś aby zrobił to samo.


;)) ;**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:43:15+01:00
Na początku można się spryskać jakimś środkiem odstraszającym kleszcze.
Należy założyć długie spodnie :) i wysokie buty.
Na głowę obowiązkowo jakąś czapkę, np. z daszkiem.
Zabezpieczyć też ręcę, tu polecana bluzka z długim rękawem/ kurtka.
Po powrocie sprawdzić czy do ubrań nie przyczepił się jakiś kleszcz.
Dokładnie obejrzeć swoją skórę i sprawdzić dwa razy czy pieprzyk nie jest przypadkiem kleszczem xD