Odpowiedzi

2010-03-08T21:37:25+01:00
Czepne : bluszcz
podporowe , oddechowe : cypryśnik błotny
spichrzowe: marchew , burak
1 3 1
2010-03-08T21:44:41+01:00
Spichrzowe: marchew burak rzodkiewka
podporowe:kwiaty
odechowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:49:56+01:00
Czepne- bluszcz, kobei pnąca, chmiel
Podporowe-Cypryśnik błotny, kukurydza, niecierpka gruczołowata
Oddechowe-Cypryśnik błotny, namorzyn
Spichrzowe-marchew, burak, rzodkiewka