Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:42:45+01:00
Dla mnie wszystkie są ważne ale takim najważniejszym jest 4 błogosławieństwo.

" Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią."

Jeśli na tym świecie będziesz miłosierny wobec swoich braci, czyli swoich bliskich oraz innych ludzi, będziesz im pomagał, to swoja nagrodę otrzymasz w niebie u Boga,a jedna z tych nagród będzie to że będziesz mógł oglądać Boga.

2010-03-08T21:46:28+01:00
Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią.

To błogosławieństwo obiecuje nagrodę ludziom dobrym, wrażliwym na krzywdę bliźniego. Sama staram się pomagać innym jak umiem. Uważam, że takich ludzi powinno być jak najwięcej, by cierpienia i krzywdy było jak najmniej. Dobro zawsze powraca - obiecuje Jezus tym błogosławieństwem.