Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T21:50:22+01:00
W tym opowiadaniu Jezus zapewnia nas, że każdy zasługuje na drugą szanse, że ludzie powinni sobie wybaczać tak jak ojciec przebaczył synowi. Syn Marnotrawny , tak określili go ewangeliści, był zaślepiony pieniędzmi, które dostał od ojca. Opuścił go myśląc, że uda mu się przeżyć samemu. Mylił się jednak. Kiedy wrócił ojciec przyjął go z otwartymi ramionami i kazał wyprawić ucztę na jego cześć. Jezus chce nas nakłonić abyśmy i my tak czynili. Przez ten gest pokazuje nam jak ważne w życiu człowieka są relacje między bliźnimi. Każdy z nas choć raz powinien odczuć skruchę.
1 5 1
2010-03-08T21:52:47+01:00
Chrystus pragnie nam przez to przekazać, że nawet najgorszy powinien dostać drugą szanse. Każdy ma prawo do nawrócenia, a Bóg da nam tą możliwość, ponieważ kocha każdego. Wszyscy jesteśmy Jego dziećmi i ta przypowieść ma tylko jeden morał. Każdy ojciec kocha swoje dzieci. I nawet jeśli stracą połowę jego majątku i wrócą po 2 miesiącach, nikt ich nie wygoni. Ojciec kocha każdego tak samo. Nawet jeśli przez chwile w Niego zwątpimy.