Odpowiedzi

2010-03-08T22:00:08+01:00
1) 0,005 mld zł = 5 000 000 zł

2) 0,04 mld zł = 40 000 000 zł

3) 0,003 mln zł =3 000 zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • sn4p
  • Rozwiązujący
2010-03-08T22:00:34+01:00
Miliard = 1000000000 zł
0,005 * 1000000000 = 5000000 zł
0,04 * 1000000000 = 40000000 zł
milion = 1000000 zł
0,003 * 1000000 = 3000 zł
1 5 1
2010-03-08T23:19:09+01:00
0,005=5000000zł
0,04=40000000zł
0,003=3000zł
1 5 1