Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T22:22:34+01:00
Syzyf był królem Koryntu, bywalcem Olimpu i plotkarzem. Nie potrafił zachować boskich sekretów dla siebie. Knuł rozmaite intrygi. Pewnego razu zdradził rzecz zbyt ważną i naraził się Zeusowi, który wysłał po niego Boga śmierci. Syzyf przchytrzył Hadesa, doprowadzając do tego, że sam się uwięził. Powstał wielki bałagan, ludzie przestali umierać, a Syzyf śmiał się do czasu, gdy przyszedł po niego Ares. Bogowie ukarali go - kazali mu wtaczać pod górę głaz, który cały czas spadał.

2010-03-08T22:26:06+01:00
Syzyfowa praca-praca niewykonalna,nieprzynosząca efektów,trudna.Związek ten powstał z powodu mitu o królu Syzyfie.Był władcą Koryntu ale z powodu kłamstwa,oszustwa i plotkarstwa Bogowie ukarali go utaczaniem głazu na wysoką górę.Tuż przy szczycie kamień wymyka mu się z rąk i spada.Czynność ta powtarza się wieczność
1 4 1