Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T22:19:48+01:00
W dzień nie widać gwiazd choć one cały czas świecą. Nie widać ich ponieważ światło słoneczne jet tak duże, że gwiazdy są nie widoczne dla ludzkiego oka.
55 4 55
2010-03-08T22:22:12+01:00
Gwiazdy świecą cały czas i w dzień i w nocy tylko w dzień tego nie widzimy gołym okiem gdyż świeci słońce i jest za jasno ale też ziemia się obraca i gdy się ściemnia i słońce oświetla inną pukule ziemi widzimy gwiazdy .
14 3 14