Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T18:14:31+02:00
Apodyktyczny- narzucający swoje zdanie, nie znoszący sprzeciwu,taki, który narzuca swoją wolę innym i nie znosi sprzeciwu; bezwzględny, bardzo stanowczy (np. apodyktyczny szef); także: taki, który jest wyrazem tych cech (np. apodyktyczne spojrzenie)
cyniczny- drwiący, szyderczy, sarkastyczny, pozbawiony szacunku, bezczelny, arogancki; przen. zimny, gorzki, ironiczny, lekceważący
elokwentny-człowiek posiadający umiejętność łatwego i przekonywającego wysławiania się
fanatyczny-ślepo oddany komuś, czemuś; zaślepiony, zagorzały, zaciekły
egzaltowany-ekscentryczny, zwariowany, nietuzinkowy
ekscentryczny-dziwaczny, odbiegający od normy
charyzmatyczny -taki, który wywiera wpływ na innych ludzi; posiadający autorytet
1 5 1
2009-10-22T18:17:27+02:00
Apodyktyczny- narzucający swoje zdanie, nie znoszący sprzeciwu,taki, który narzuca swoją wolę innym i nie znosi sprzeciwu; bezwzględny, bardzo stanowczy (np. apodyktyczny szef); także: taki, który jest wyrazem tych cech (np. apodyktyczne spojrzenie)

cyniczny- drwiący, szyderczy, sarkastyczny, pozbawiony szacunku, bezczelny, arogancki; przen. zimny, gorzki, ironiczny, lekceważący

elokwentny-człowiek posiadający umiejętność łatwego i przekonywającego wysławiania się

fanatyczny-ślepo oddany komuś, czemuś; zaślepiony, zagorzały, zaciekły
egzaltowany-ekscentryczny, zwariowany, nietuzinkowy

ekscentryczny-dziwaczny, odbiegający od normy

charyzmatyczny -taki, który wywiera wpływ na innych ludzi; posiadający autorytet

egzaltowany łatwo popadający w stan zachwytu, uwielbienia; przesadny w czynach i słowach
  • Użytkownik Zadane
2009-10-22T19:01:30+02:00
-Cyniczny :drwiący, szyderczy, sarkastyczny, pozbawiony szacunku, bezczelny, arogancki; przen. zimny, gorzki, cierpki, zjadliwy.
-Apodyktyczny'; bezwzględny, kategoryczny, nieznoszący sprzeciwu, stanowczy, zdecydowany, arbitralny, narzucający swoje zdanie, tyrański.
-Elokwentny: umiejący się właściwie, pięknie wysłowić. 2. żart. gadatliwy, wygadany.
-Fanatyczny:osoba żarliwie wyznająca jakąś ideę lub religię, skrajnie nietolerancyjna w stosunku do zwolenników innych poglądów, kimś, kto z pasją oddaje się jakiemuś zajęciu lub jest czyimś zagorzałym wielbicielem.
-Charyzmatyczny;taki, który wywiera wpływ na innych ludzi; posiadający autorytet.
-Ekscentryczny:dziwaczny, odbiegający od normy.
-Egzaltowny:ekscentryczny, zwariowany, nietuzinkowy