Zredaguj kilko zdaniową notatkę , w której zawrzesz interpretacje wiersza Małgorzaty Hillar pt :" MIłość "

Wiersz brzmi :

"miłość"

Miłość
Jest czekaniem
na niebieski mrok
na zieloność traw
na pieszczotę rzęs

Czekaniem
na kroki
szelesty
listy
na pukanie do drzwi

Czekaniem
na spełnienie
trwanie
zrozumienie

Czekanie
na potwierdzenie
na krzyk protestu

Czekaniem
na sen
na świt
na koniec świata .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T22:37:52+01:00
Miłość według autorki tego wiersza jest ciągłym oczekiwaniem na doskonałość. miłość powoduje w osobie wzbudzenie emocji i okazanie uczuć .
1 5 1
2010-03-08T22:51:47+01:00
Miłość wobec autorki wiersza jest pięknym uczuciem, spełnieniem wszystkich marzeń czymś co jest najważniejsze.