Odpowiedzi

2010-03-09T07:50:24+01:00
Rozwiązanie do stacji numer 12 NAJWAŻNIEJSZEJ ! Pan Jezus umiera na krzyżu , pzry tej stacji zazwyzcaj jest komunia swięta przed droga krzyzowa jest rozpoczecie spiewania piesni wielkopostnej a nastepnie jest wstep nastepnie spiewa sie lub mowi "Jezus ktorys za nas cierpial rany Jezu Chryste zmiluj sie nad nami " ; ))
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T07:52:29+01:00
Stacja IV
Tu Jezus spotyka Swą Matkę Maryję.W czasie tego spotkania nie wypowiadają
żadnych słów,lecztylko patrzą na siebie z wielką czułością i miłością,z bólem w sercu.Oto pan nasz,który za nasze grzechy niesie krzyż,by nas zbawić.Każdy nasz nawet najmniejszy grzech powoduje,że sprawiamy wielki ból i przykrość dla Jezusa.Powinniśmy tak żyć,by by ulżyć Jezusowi w niesieniu krzyża.
1 5 1