Odpowiedzi

2010-03-09T07:51:15+01:00
NaOH - produkcja środków piorących, mydła, środki do udrażniania rur kanalizacyjnych, produkcja gumy, przemysł petrochemiczny (benzyna itd.), produkcja sztucznego jedwabiu, produkcja barwników, przemysł papierniczy, produkcja celulozy

KOH - produkcja mydła, środek suszący i bielący w procesie litografii i grawerowaniu, pochłanianie gazów, odczynnik laboratoryjny

Ca(OH)2 - zmiękczacze wody, nawozy sztuczne, garbarstwo, budownictwo, bielenie drzew, cukrownictwo
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T07:57:14+01:00
Ca(OH)2 - Wodorotlenek wapnia.
Jest stosowany w przemyśle garbarskim, cukrowniczym, do zmiękczania wody, w procesie produkcji sody, stosowany jako sztuczny nawóz do gleb kwaśnych.

NaOH- Wodorotlenek sodu
Stosowany do produkcji gumy, środków piorących, przemysłu papierniczego, produkcji barwników

KOH- Wodorotlenek potasu
Służy do produkcji mydła, wykorzystuje się go jako środek piorący i bielący.


Myślę że pomogłam ;)) Liczę na naj :**
Pozdrawiam :D
1 5 1