Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T10:34:13+01:00
DANE rdzenia
L
D
μ
dane drutu
l -dlugosc
i - natezenie /podaj jeszcze raz wartosc bo nie czytelna/

Musisz zastosoawc wzory na nateżenie pola magnetycznego
H=i*z/L
gdzie
i -natezenie w [A]
z - ilosc zwojow
L - dlugosc /rdzenia/zwojnicy
Oraz wzor
B=μH
OBLICZAM z
z=l/(πD)

B=μ*i*l/(L*π*D)

Podstaw dane jezeli masz

pozdrawiam

Hans



2010-03-09T10:50:57+01:00
Witaj
dane: l, d=2r, L=l, J, u=uo*ur,
szukane: B
Jeśli na rdzeń o dł.l nawinięto drut o tej samej - wg danych - długości, to problem należy sprowadzić do n = l/pi*d przewodników kołowych z prądem J na rdzeniu u i wtedy
B = u*n*J/2r = u*J*l //pi*d2

..........................pozdrawiam