Odpowiedzi

2010-03-09T09:39:33+01:00
Mój miś jest wykonany z pluszu,w dwóch kolorach-białym i brązowym.Prawie cały jest brązowy,a wokół oczu ma dwie białe łatki.
Ma wielkie,błyszczące oczy,niewielki nosek,i dwije uszu,z których jedno jest lekko oklapnięte.Jego brzuszek jest okrągły,a jego łapki są nieduże.Nosi okulary i zieloną czapeczkę,a spodnie jego są na różowych szelkach.To moja najlepsza zabawka,to mój przyjaciel.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T09:44:17+01:00
Mój misiek na imię Bacuś. To duży misiek. Wykonano go z materiału a w środku jest wata. Jest w kolorze ciemno brązowym jakim?W dotyku jest bardzo mięciutki Ma dużą, ładną głowę, na której z przodu znajdują się piękne oczy, mały nos oraz średnie uszy. Jego tułów jest owalny. Wyrastają z niego dwie dkrótkie łapki oraz długie nogi. Kocham swojego misia który jest moim najlepszym przytuliskiem. Jest to najlepszy misiu pod słońcem.


Myślę że pomogłam ;))
Liczę na naj :**
Pozdrawiam :):* :D
19 3 19