Odpowiedzi

2010-03-09T10:21:53+01:00
1. Gdy chodzimy po górach i widzimy jakiego śmiecia należy go podnieść a następnie wyrzucić przy pierwszym koszu którego napotkamy.
2. Chodzić szlakami aby nie podeptać roślinności.
3. Należy nie wyrzucać śmieci!

Myślę że pomogłam ;):*
Liczę na naj :))
Pozdrawiam :)):***
169 3 169
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T10:24:28+01:00
1.Jeśli idziemy w góry to nie zostawiajmy po sobie śmieci.
2.Zawsze trzeba miec małą reklamówkę na odpadki.
3.Zabierajmy inne śmieci leżące obok,gdy wracamy.
4.Nie palmy papierosów
5.Nie rozpalajmy ognisk bez zgody.
6. Nie niszczmy roślinności.
211 4 211