Pociąg z Gdyni do W-wy odjeżdża o 22:35 . Jedzie 8 godzin 40 minut. Ile czasu ma podróżny na przesiadkę na pociąg do Kielc odchodzący o 7 :40 ?

Ja już chyba wiem jak zrobić tylko chcę sprawdzić . ;DD
Takie są zadania w szóstej klasie ;P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T18:11:18+02:00
Odjezdza 22 35 i jedzie 8 40 wiec nalezy to dodac a w sumie policzyc o ktorej godzinie dojedzie do wawy czyli jesli wyruszy o 22 35 i dojedzie punktualnie to bedzie tam o 7 15 wiec bedzie mial 25 minut na przesiadke o 7 40
powiedz pani jak bedzie sprawdzac ze prawdopodobnie nie bedzie czasu na przesiadke bo pociag sie na pewno spozni :) taki kraj :-)
pozdro
2009-10-22T18:12:43+02:00
22:35 + 8h40min = 7:15
Więc pozostaje 25 minut na przesiadkę!