Bardzo proszę o pomoc nie wiem jak to zrobić pomózcie proszę.
Polecenie: Znajdz w diagramie czs przeszły 6czasowników nieregularnych .Nopisz je obok i dopisz czas terażniejszych tych czasowników.Wyrazy napisane są poziomo,pionowo,i ukośnie.
T/F/H/D/S/W
G/C/O/U/L/D.E
O/A/D/U/H/G/N
T/M/S/Q/N/R/T
S/E/N/T/L/D/K
1..................../.................
2..................../.................
3..................../.................
4..................../.................
5..................../.................
6..................../.................
Nie wiedziałem jak narysować tabelki do teg diagramu ,ale oddzieliłem ptaszkami każdą literkie inaczej nie potrafiłem




]

2

Odpowiedzi

2010-03-09T10:24:51+01:00
1. went/go
2.sent/send
3. could/can
4. found/find

Sory ale więcej nie mogę znaleźć.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T11:21:55+01:00
Could/can, sent/send, go/went, found/find, do/did, come/came