Prosze o przetłumaczenie mi podanych nizej słowek
potrzebuje na kartkowke
daje naj
z gory dziekuje

rooms:
office
entrance hall
sitting room
bedroom
bathroom
dining room
basement
liblary
ballroom
billiard room
attic

furniture:
desks
wooden armchairs
bookcased
fitted wardrobbes
dressing tables
mahogany tables
silk sofas
chests of drawers
coffe tables
bedside tables
antique beds

furnishings:
silver-plated lamps
cushions
soft carpets
portraits

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T10:40:20+01:00
Rooms-pokoje
entrance hall-przedpokój
sitting room-salon
bedroom-sypialnia
bathroom-łazienka
dining room-jadalnia
basement-piwnica
liblary-księgarnia
ballroom-sala balowa
billiard room-sala bilardowa
attic-strych


furniture: meble
desks biurko
wooden armchairs drewniane fotele
bookcased
fitted wardrobbes wyposażona garderoba
dressing tables toaletki
mahogany tables stoliki mahoniowe
silk sofas sofy jedwabiu
chests of drawers-komody
coffe tables stolik do kawy
bedside tables szafki nocne
antique beds
antyczne łóżka


furnishings: umeblowanie
silver-plated lamps posrebrzane światła
cushions poduszki
soft carpets miękkie dywany
portraits portrety
2010-03-09T10:46:44+01:00
Rooms:
office - biuro
entrance hall - przedpokój
sitting room - salon
bedroom - sypialnia
bathroom - łazienka
dining room - jadalnia
basement - piwnica
liblary - biblioteka
ballroom - sala balowa
billiard room - pokój zabaw
attic - strych

furniture:
desks - biurko
wooden armchairs - drewniany fotel
bookcased - ? nie ma takie słówka
fitted wardrobbes - dopasowana szafa
dressing tables - toaletka
silk sofas - kanapy z jedwabiu
chests of drawers - skrzynka w szufladzie
coffe tables - stolik na kawę
bedside tables - krawędź łóżka
antique beds - zabytkowe łóżko

furnishings:
silver-plated lamps - posrebrzana lampa
cushions - poduszka
soft carpets - miękki dywan
portraits - portret

:D