Odpowiedzi

2010-03-09T10:52:31+01:00
C₃H₈ - wzór propanu
propan się spala czyli reaguje z tlenem
spalanie całkowite( powstaje woda i dwutlenek węgla )
C₃H₈ + 5 O₂ → 4H₂O + 3CO₂

półspalanie (powstaje woda i tlenek węgla)
2 C₃H₈ + 7 O₂ → 8 H₂O + 6CO

spalanie niecałkowite (powstaje woda i węgiel)
C₃H₈ + 2 O₂ → 4H₂O + 3C
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T10:54:57+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
C3H8 + 5 O2---->3 CO2 + 4 H2O
2 C3H8 + 7 O2---->6 CO + 8 H2O
C3H8 + 2 O2---->3 C + 4 H2O
1 4 1