Prosze o przetłumaczenie mi tych słowek
daje naj


beautiful features
carved lions
precious antiques
priceless treasures
various dynasties
handpainted walkway
carved in handpainted

(mogłam zrobic błedy w tych słowkach)
images
colourful designs

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T10:58:33+01:00
1. beautiful features
2. carved lions
3. precious antiques
4. priceless treasures
5. various dynasties
6. handpainted walkway
7 .carved in handpainted

1. piękne cechy
2. rzeźbione lwy
3. cennymi antykami
4. bezcennych skarbów
5. różnych dynastii
6. ręcznie malowane chodnik
7. wyryte w ręcznie malowane
2010-03-09T11:01:10+01:00
Piękne cechy
rzeźbione lwy
cenione antyki
bezcenne skarby
różne dynastie
ręcznie malowany chodnik
wyryte, ręcznie malowane

W tych slowach moglas zrobic bledy :P
obrazy
kolorowe wzory